Rowenta RR9485 X-Plorer Serie 220+ RR9485 Robotstofzuiger - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 19 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Rowenta RR9485 X-Plorer Serie 220+ RR9485 Robotstofzuiger op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

s********@h********** 27-09-2024

Het installeren van de robot is eenvoudig en wordt duidelijk uitgelegd (instructievideo beschikbaar). Na het volledig opladen (duurt een paar uur), laat je de robot de ruimte in kaart brengen. Dit doet hij heel nauwkeurig. Vervolgens kun je eenvoudig routines, verboden zones, gewenste zuigkracht en andere persoonlijke voorkeuren instellen in de app en kun je de stofzuiger van start laten gaan. De robot is wendbaar en maakt erg goed schoon. Door zijn vorm komt hij goed in hoeken en langs muren. Het geluid van de stofzuiger is afhankelijk van de gekozen stand (stil, eco, standaard of boost) heel acceptabel. Onze katten kijken niet meer op van de eerste drie standen. Na afloop van zijn ronde keert hij terug naar het dockingstation en reinigt zich automatisch. Dit maakt kort wat meer geluid. In alles merk je de betere kwaliteit van deze robot. Helaas hebben wij wel geregeld last van een vastlopende robot; in de app (kaart spontaan niet goed geladen) of fysiek (bijv. vastlopen rond/op de eetkamerstoelen, terwijl hij hier een volgende keer probleemloos langs gaat). Dit is op te lossen door hier een verboden zone van te maken, maar dan wordt hier natuurlijk ook niet meer schoongemaakt. Jammer, want verder een positieve ervaring met deze robot.

marjan_mulder 21-09-2024

De Rowenta 220+ heeft een mooi design en goede maat dus hij mag gezien worden. De robot is heel makkelijk in te stellen via de app en kan met volle accu de volledige ruimte zuigen. Zuigen en dweilen doet de Rowenta 220+ echt super! Mooie schone tegels en laminaat. Wij laten de Rowante 220+ in de nacht zijn werk op de BG doen omdat je hem wel hoort, vooral met legen in het laadstation. Je kan zelf aangeven in de app wanneer hij welke ruimte schoon moet maken. Het laadstation moet wel op dezelfde verdieping aanwezig zijn anders zuigt de robot niet. Helaas is het nu vaak voorgekomen dat de Rowenta 220+ vast staat op een poot van een meubel. Hierdoor kan de robot het werk niet afmaken. Wij hadden verwacht dat dit door de objectdetectie niet zou gebeuren (maar ook een kabeltje met adapter zoals in het filmpje wordt in de echte praktijk niet gezien). De enige oplossing hiervoor lijkt het instellen dat de robot standaard om de poten heen zuigt. Dit is een groot vlak want de meubels verplaatsen wel eens en jammer want juist bij de poten liggen haren en kruimels. Behalve het vastlopen op de poten van meubels door waarschijnlijk een minder werkende objectdetectie alleen maar positief over de Rowenta 220+.

t************@z******* 21-09-2024

Na lang zoeken op de Rowenta X-Plorer 220+ uitgekomen en nog zeker geen spijt van mijn aankoop. De installatie en eerste schoonmaakbeurt verliepen vlekkeloos. De robotstofzuiger maakt de eerste keer een scan van de kamer die je zelf dan helemaal in kunt stellen. Ook de kattenharen zuigt hij gemakkelijk op. De vibrerende dweil functie werkt ook erg goed en je kan zelfs instellen per zone of hij natter, minder nat of helemaal niet moet dweilen. Door het D-vorming ontwerp van de stofzuiger komt hij mooi in alle hoeken van de kamer. Al met al erg tevreden met de stofzuiger.

j*********@h********** 20-09-2024

Ik heb de Rowenta x-plorer uitgeprobeerd en het model viel mij meteen op: D vormig. Dit leek mij ideaal voor de hoekjes, en dit blijkt ook zo te zijn! De stofzuiger komt overal goed bij. Ik heb hem eerst geprobeerd zonder de dweil functie, hij bleef toen 3x vastlopen (ik kreeg een foutmelding dat die vast zat). Daarna met dweil functie. De functie is ideaal en via de app kan je aangeven hoe nat die moet dweilen. De dweilen gaan op en neer en dit werkt uitstekend, helaas als je de dweil functie gebruikt loopt de stofzuiger nog vaker vast! (Foutmelding dat die vast zit/staat oa tegen een tafelpoot of tegen een deur!) Dit irriteert mij. Ook is de stofzuiger speciaal voor dierenharen, maar ik kreeg ook een fout melding dat die niet automatisch kon legen omdat die verstopt zat. (Met de dierenharen dus). Dit is tevens 'maar' 2x gebeurd. Ook gaan de haren tussen de borstelt zitten en moet ik deze regelmatig schoonmaken. Al met al is de zuigkracht echt heel fijn.

LaKinketta 19-09-2024

Ik ben er blij mee

Ik ben blij met de Rowenta, zeer blij. Ik raad dit apparaat dan ook zeker aan. Hoge verwachtingen over het zuiggemak: de verwachtingen worden allemaal waargemaakt. Mijn vloeren zijn n og nooit zo brandschoon geweest.
Alles makkelijk via de app te regelen. Ook krijg je via de app instructies als je een bepaald onderhoud zou moeten doen.

De dweilfunctie vind ik zelf wat minder. Ik ben zelf meer van het sopwerk en dit apparaat gaat met een microvezel doekje met wat wat lichtjes over de vloer.

Dweilen doe ik op mijn eigen manier, maar qua stofzuigen: een hele hulp.

Pluspunten

• alles via de app te regelen

Minpunten

• dweilfunctie is wat minder

BvV102 14-09-2024

Super fijne robotstofzuiger!

You said:
schrijf en review over L'Oréal Paris Brow Lamination stylingsgel wenkbrauwgel van ongeveer 100 woorden met: Dit product mogen testen voor een eerlijke review. Het is handig, en maakt je wenkbrauwen zeker mooi, Het handige borsteltje brengt je wenkbrauwen snel in model en dan zien ze er zeker mooi uit, Maar misschien is dat gezichtsbedrog. De verpakking ziet er mooi uit en je kan het makkelijk meenemen in je handtas
Niet zichtbaar, geen vlokjes, niet alle haartjes plakkend aan elkaar, blijft de hele dag zitten zoals je het hebt aangebracht maar toch flexibel en natuurlijk
het is een doorzichtige gel, wat mij in eerste instantie niet duidelijk was. Heb zelf liever een gel met een kleurtje aangezien ik hele dunne wenkbrauwen heb (niet zoveel meer)
ChatGPT
Ik heb het geluk gehad om de L'Oréal Paris Brow Lamination stylingsgel te mogen testen voor een eerlijke review. Deze wenkbrauwgel is ontzettend handig in gebruik en zorgt ervoor dat je wenkbrauwen er prachtig uitzien. Het handige borsteltje brengt je wenkbrauwen snel in model, waardoor ze er verzorgd en vol uitzien. De verpakking is stijlvol en compact, ideaal om mee te nemen in je handtas. De doorzichtige gel plakt niet, laat geen vlokjes achter en blijft de hele dag op zijn plek zonder stijf aan te voelen. Toch had ik liever een gekleurde gel gehad, omdat mijn dunne wenkbrauwen meer definitie nodig hebben.

You said:
Nog in keer in iets andere bewoording, en volgorde
ChatGPT
Ik heb de L'Oréal Paris Brow Lamination stylingsgel mogen testen voor een eerlijke review. De verpakking is mooi en handig om mee te nemen in je handtas. Het borsteltje is gemakkelijk in gebruik en helpt om je wenkbrauwen snel in model te brengen, waardoor ze er direct verzorgd en vol uitzien. De doorzichtige gel voelt natuurlijk aan, plakt niet, en laat geen vlokjes achter. Je wenkbrauwen blijven de hele dag goed zitten zonder stijf te worden. Toch was het even wennen dat de gel doorzichtig is. Persoonlijk geef ik de voorkeur aan een gel met een kleurtje, vooral omdat ik dunne wenkbrauwen heb die meer definitie kunnen gebruiken.

You said:
Nu graag een review over L'Oréal Paris Bright Reveal Dark Spot Hydrating Cream SPF50 van ongeveer 125 woorden.
Met: fijne creme, lekkere zachte geur, goed qua dikte creme waardoor lekker smeert. Potje ziet er mooi uit. Heb dit product mogen testen voor een eerlijke review, gebruik het nog pas sinds een week ongeveer dus nog te vroeg om te oordelen of het helpt tegen de dark spots. Al met al vind ik het een fijne dagcreme en ben benieuwd naar de resultaten als ik het langer heb gebruikt
ChatGPT
Ik heb de L'Oréal Paris Bright Reveal Dark Spot Hydrating Cream SPF50 mogen testen voor een eerlijke review. Deze dagcrème heeft een fijne textuur die goed qua dikte is en daardoor makkelijk uitsmeert op de huid. De geur is zacht en aangenaam, wat het aanbrengen van de crème nog prettiger maakt. Ook de verpakking ziet er mooi uit, met een luxe uitstraling die een mooie toevoeging is aan mijn badkamer. Ik gebruik deze crème nu ongeveer een week, dus het is nog te vroeg om te zeggen of het helpt tegen donkere vlekken. Toch vind ik het een fijne dagcrème en ben ik benieuwd naar de resultaten op de lange termijn. De hoge SPF50-bescherming is in ieder geval een groot pluspunt voor dagelijks gebruik.

zelfde met 150 woorden
ChatGPT
Ik heb de L'Oréal Paris Bright Reveal Dark Spot Hydrating Cream SPF50 mogen testen voor een eerlijke review. Deze dagcrème heeft een prettige textuur en een perfecte dikte, waardoor hij gemakkelijk en gelijkmatig uitsmeert. De geur is zacht en aangenaam, wat het dagelijks gebruik extra prettig maakt. Het potje ziet er ook stijlvol en luxe uit, wat een mooie aanvulling is op mijn verzorgingsproducten. Ik gebruik de crème nu ongeveer een week en vind het een fijne dagcrème die mijn huid goed hydrateert zonder vettig aan te voelen. Hoewel ik nog geen duidelijke verbetering van mijn donkere vlekken heb gezien, is het nog te vroeg om daarover te oordelen. Ik kijk ernaar uit om de crème langer te gebruiken en hopelijk meer resultaat te zien. De SPF50-bescherming is daarnaast een geweldige toevoeging, omdat het mijn huid beschermt tegen verdere schade door de zon.

You said:
nu voor aanmelden nieuwe test van een nagel gellak . Kan het met mijn brosse nagels die ik aan het laten groeien ben zeker gebruiken. Ben heel benieuwd
ChatGPT
Ik wil me graag aanmelden om de nieuwe nagelgellak te testen! Met mijn broze nagels, die ik momenteel aan het laten groeien ben, kan ik deze gellak zeker goed gebruiken. Ik ben erg benieuwd naar de resultaten en hoop dat de gellak helpt om mijn nagels sterker te maken en ze er mooi en verzorgd uit te laten zien. Het lijkt me geweldig om te ervaren hoe lang de lak blijft zitten en of het mijn nagels beschermt tegen breken. Ik kijk ernaar uit om dit product te proberen en mijn eerlijke mening te delen!

Nu een review over de Rowenta X-Plorer 220+ robotstofzuiger
Sinds ongeveer anderhalve week ben ik deze robotstofzuiger aan het testen. Het instaleren ging makkelijk, behalve een account aanmaken bij Rowenta, welke je nodig hebt om de app te kunnen gebruiken. Klantenservice kon mij niet verder helpen. Heb toen een account aangemaakt bij Krups Deze kun je vervolgens gebruiken voor Rowenta
ChatGPT
Sinds ongeveer anderhalve week ben ik de Rowenta X-Plorer 220+ robotstofzuiger aan het testen. Het installeren ging vrij makkelijk, maar het aanmaken van een account bij Rowenta, wat nodig is om de app te gebruiken, zorgde voor wat problemen. De klantenservice van Rowenta kon me helaas niet verder helpen met het oplossen van dit probleem. Uiteindelijk heb ik een account aangemaakt bij Krups, wat gelukkig ook werkte voor de Rowenta-app.

Ondanks deze kleine hapering met het instellen, werkt de robotstofzuiger prima. Hij navigeert goed door de kamers en reinigt grondig. Tot nu toe ben ik tevreden met de prestaties van de Rowenta X-Plorer 220+, maar ik hoop dat het in de toekomst gemakkelijker wordt om een account aan te maken en de app te gebruiken.

You said:
nog een keer maar met erbij: makkelijk in gebruik.Je kan per keer aangeven wat wel en wat niet te doen. Wij hebben twee honden en de haren zijn geen probleem voor deze robot. Ook het zand wat ze regelmatig mee naar binnen nemen zijn we nu van verlost Erg blij met resultaat, alles mooi schoon. De dweilfunctie heb ik pas 1 keer gebruikt. Ging goed ook. Enige minpunt is dat ik eerst de boel gezogen wil hebben en dan dweilen, maar de robot moet tussendoor eerst opladen.
Het lastige van het account aanmaken wat korter benoemen
ChatGPT
Sinds ongeveer anderhalve week ben ik de Rowenta X-Plorer 220+ robotstofzuiger aan het testen en ik ben er erg blij mee. Het installeren ging makkelijk, maar het aanmaken van een account bij Rowenta voor de app was wat lastig. Gelukkig kon ik het probleem omzeilen door een account bij Krups te maken, wat ook werkt voor de Rowenta-app.

De robotstofzuiger is makkelijk in gebruik en je kunt per keer aangeven welke gebieden hij wel of niet moet schoonmaken. Wij hebben twee honden en hun haren zijn geen probleem voor deze robot. Ook het zand dat ze mee naar binnen nemen wordt moeiteloos opgeruimd. Het resultaat is een mooi schoon huis! De dweilfunctie heb ik pas één keer gebruikt, en die ging ook goed. Het enige minpuntje is dat de robot eerst moet opladen na het stofzuigen voordat hij kan dweilen.

You said:
Zelfde als bovenstaande maar nog als toevoeging dat app precies aangeeft wanneer je iets van de robot moet schoonmaken oid, bijvoorbeeld de filter of hoofdborstel.
Verder nog iets meer woorden gebruiken.
ChatGPT
Sinds ongeveer anderhalve week ben ik de Rowenta X-Plorer 220+ robotstofzuiger aan het testen en ik ben er erg tevreden over. Het installeren ging soepel, hoewel het aanmaken van een account bij Rowenta voor de app wat problemen gaf. Gelukkig kon ik dit oplossen door een account bij Krups te gebruiken, wat ook werkt voor de Rowenta-app.

De robotstofzuiger is heel makkelijk in gebruik en je kunt eenvoudig instellen welke kamers hij wel of niet moet schoonmaken. Wij hebben twee honden, maar hun haren zijn geen probleem voor deze robot. Ook het zand dat ze regelmatig mee naar binnen nemen, wordt zonder moeite opgeruimd. De app geeft bovendien precies aan wanneer er onderhoud aan de robot nodig is, zoals het schoonmaken van de filter of de hoofdborstel, wat erg handig is.

Ik heb ook de dweilfunctie geprobeerd en deze werkt goed, al vind ik het jammer dat de robot eerst moet opladen na het stofzuigen voordat hij kan dweilen. Desondanks ben ik erg blij met de resultaten; ons huis is altijd mooi schoon en opgeruimd!

Ik ben er erg tevreden over deze robotstofzuiger van Rowenta. De installatie was eenvoudig en de app werkt fijn.

De robotstofzuiger is zeer gebruiksvriendelijk, en ik kan gemakkelijk instellen welke kamers hij wel of niet moet schoonmaken. Met twee honden in huis weet de robot prima raad; de haren en het zand dat ze vaak mee naar binnen nemen, worden zonder problemen opgezogen. Een groot pluspunt is dat de app precies aangeeft wanneer er onderhoud nodig is, zoals het reinigen van de filter of het schoonmaken van de hoofdborstel.

Ik heb de dweilfunctie al eens getest en die werkt naar behoren. Het enige nadeel is dat de robot na het stofzuigen eerst moet opladen voordat hij kan dweilen. Desondanks ben ik heel tevreden met de prestaties; ons huis blijft mooi schoon en vrij van hondenharen en zand!

Pluspunten

• Doet zn werk goed
  • Makkelijk in gebruik

NielsLaza31 13-09-2024

Deze robotstofzuiger vervangt onze poetshulp

Ideaal! Wij gebruiken de stofzuiger(Flipke) met name voor de woonkamer en bovenverdieping . Het duurt even voordat de platte grond is gemaakt van het huis, maar als dit eenmaal gedaan is werkt het uitstekend. Met twee jonge kinderen liggen er vaak kruimels van brood en hagelslag . De robotzuiger maakt alles weer netjes en is goed in te stellen in waar deze mag zuigen via de app. Zo zorgen we ervoor dat deze niet mag dweilen op de plekken waar we kleden hebben liggen in de woonkamer. De robot loopt nauwelijks vast door de D-vorm , past zich gemakkelijk aan aan de meubels en tapijten waar deze dan ook niet mag komen. Via de app krijg je gemakkelijk een melding over wanneer de filters schoongemaakt moeten worden, dit is gemakkelijk te doen. We twijfelde tussen een robot zuiger of een poetshulp, voor nu is dit een prima “vervangende” poetshulp.

Pluspunten

• Fijne app
  • Goed no go zones in te stellen
  • Dweilfunctie

Minpunten

• Maakt wel wat geluid

Marije 13-09-2024

Goede robotstofzuiger

We zijn erg tevreden met deze robot stofzuiger. Hij is makkelijk in gebruik, de bijbehorende app is duidelijk en overzichtelijk. Hij is snel en maakt minder geluid dan onze vorige robotstofzuiger, wat ook erg fijn is. Door de D-vorm komt hij goed in de hoekjes en door het vibreren van de dweil, dweilt hij ook een stuk beter. Hardnekkige vlekken krijgt hij niet weg, maar de vloer wordt er zeker een stuk schoner van.

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Overzichtelijke app
  • Doet wat hij moet doen

Mark 11-09-2024

Goede robot stofzuiger voor een goede prijs

De Rowenta x-plorer serie 220+ robotstofzuiger is een makkelijke robot stofzuiger icm de handige app. Waar je goed de zones kunt in regelen waar hij moet stofzuigen/ icm dweilen hij pakt alle hoeken moeiteloos mee.

Pluspunten

• Dweil zone apart instelbaar
  • Aparte stofopvangbak

Minpunten

• Je moet goed alles van de grond opruimen.

Evelyne 11-09-2024

X-plorer

Fijne robotzuiger. Duurde even voordat de plattegrond volledig gemaakt was. Maar eenmaal gemaakt weet hij feilloos de route. Is wel goed hoorbaar maar niet storend. Ik heb 'm ingesteld voor de nacht automatisch te gaan zuigen en ik word er niet wakker van. Dweilfunctie is een leuke bijkomstigheid
Met 2 katten in huis weet die het keurig schoon te maken. Ook de hoeken neemt die goed mee

Pluspunten

• Automatisch in te stellen
  • Neemt alles goed mee

Minpunten

• Goed hoorbaar

Lava97 09-09-2024

KAn niet meer zonder

De X-Plorer Serie 220 is mijn eerste robotstofzuiger en de lat is meteen hoog gelegd! De stofzuiger zuigt enorm goed en er blijft niets meer achter! In het begin moet de app nog een beetje zoeken naar hoe je kamerindeling eruitziet, maar eenmaal gevonden werkt het erg goed. De app zelf is ook erg toegankelijk en makkelijk in gebruik; hiermee kan ik van buiten het huis de stofzuiger starten. Ook is het erg fijn dat de app toont hoe je bepaalde onderhoud moet uitvoeren doormiddel van foto's en video's. erg fijn! Het verbaasde me ook dat hij erg goed onder de stoelen van de eettafel weet te manoeuvreren, zodat hij elk plekje van de vloer meeneemt. Ook weet hij vrij hoge drempels (mijn hoogste is 2,3 cm) makkelijk te beklimmen. De dweilfunctie is ook erg goed! Ondanks het kleine reservoir in de stofzuiger kan hij mijn complete benedenverdieping ermee dweilen. Het is echter geen vervanging voor mijn eigen dweilwerk, maar prima voor het onderhoud ervan.

m************@g******** 09-09-2024

Een echte hulp in het huishouden

Ik was opzoek naar een hulp in de huishouding en die heb ik gevonden. 's ochtends en 's avonds maakt hij een rondje door het huis en hij zuigt zelfs de kleinste kruimels op. Dit is heel erg fijn maar je moet er dus ook voor zorgen dat al het kinderspeelgoed is opgeruimd want anders zuigt hij dat ook op of komt het vast te zitten. de hoogte kan hij niet helemaal goed inschatten dus hij staat nog wel eens vast. via de app is het gebruik echt kinderspel. Als hij vast staat geeft hij duidelijk aan waar en wat er aan de hand is. ook het reinigen is heet erg makkelijke n wordt goed inde app uitgelegd doormiddel van tekst en plaatjes.

Pluspunten

• Maakt grondig schoon
  • Makkelijk in gebruik

Minpunten

• Legen van de stofzuiger maakt herrie
  • Kan hoogte niet goed inschatten

t***********@g******** 08-09-2024

Ideaal want bespaard veel tijd. Zuigt goed, ook in hoeken en moeilijke plekken. Tevens erg handig dat je zelf ruimten of gedeelte van ruimte kan aangeven via app, dus ook als je niet thuis bent. De dweil functie vind ik iets minder, hij dweilt en dweil wordt vies maar vloer niet super schoon

Mysteriewoman 07-09-2024

Goede hulp in de huishouding!

Deze robotstofzuiger die we de naam Hurby gegeven hebben is echt een aanwinst in je huishouden. Hij neemt veel werk uit handen. Na het uitpakken, installeren en opladen moet je de app van Rowenta installeren en de juiste robotstofzuiger toevoegen. Dit ging allemaal heel gemakkelijk. Als eerste gaat Hurby een kaart maken door tijdens de eerste stofzuigronde de omgeving goed te ”verkennen”. Dit duurt een hele tijd want hij brengt letterlijk alles goed in kaart. Daarna wordt de plattegrond in de app zichtbaar. Deze kan je eventueel verdelen in verschillende ruimtes. Waarna je per keer kan bepalen of je de gehele oppervlakte of alleen bepaalde ruimtes wilt stofzuigen. Het stofzuigen zelf doet Hurby heel goed en neemt goed de hoeken mee dan zij zijn D-ontwerp, ook langs en onder de stoelpoten doet hij goed zijn werk. Wij hebben 2 katten die op de kattenbak gaan, en de haren en kattengrit zuigt Hurby keurig op. Tijdens het testen van Hurby was ik echt verbaasd over het feit hoe veel moeite hij doet om op alle plekken te komen. Na het stofzuigen keert hij weer terug naar het basisstation en daar wordt de opvangbank leeg gezogen in het automatisch leegstation, dit maakt wel wat lawaai maar dat is maar even. Hurby zelf maakt niet zoveel geluid, ik heb hem veel in de eco stand gebruikt. Via de app kan je de zuigkracht gemakkelijk aanpassen waarbij je 4 keuzes hebt, van stil tot boost. In de stil modes, is de zuigkracht echt minder en dat zie je ook aan het resultaat, maar de andere zuigkrachten doen goed hun werk. Naast stofzuigen heb je ook de mogelijkheid om in een sessie te stofzuigen en dweilen. Daarvoor bevestig je het reservoir met dweil aan de achterkant. Wat maakt dat hij dus aan de voorkant zuigt en met de achterkant gelijk er achteraan dweilt. Ook dit doet hij heel goed, daar hij met de dweil roterende bewegingen maakt, geeft dit een schoonseffect. Dit dweilen moet je wel zien als tussendoor want met 1 dweiltje je hele huis dweilen vind ik niet echt schoon, maar als extra werkt het zeker goed. Hurby heeft ook wat onderhoud nodigen hier krijg je via de app een melding over zodat je het niet kan vergeten, denk hierbij aan het schoonmaken van sensoren, borstels en filter. Enige min puntjes zijn dat hij de 93m2 niet in in keer kan schoonmaken, hij moet dan tussendoor opladen en het opladen duurt heel lang. En dat hij niet aangeeft als het waterreservoir leeg is ook jammer. Maar verder vind ik dat Hurby voor dagelijks gebruik goed zijn best doet, en is hij zeker een extra hulp in de huishouding.

Pluspunten

• zeer precies in zn werk
  • uitgebreide functies
  • dweilt ook

Minpunten

• geen melding als water op is
  • bereik geen 120m2

luigino 07-09-2024

Stofzuiger bevalt goed en bespaard ons een hoop tijd

Bij het open maken van de doos direct verrast product ziet er degelijk uit en het materiaalgebruik is absoluut wat je mag verwachten voor de prijs wat je er voor betaald. Eerste gebruik als prettig ervaren maakt de eerste keer een schets van je ruimte. bovenste verdieping in kaart brengen was even lastig vanwege het feit dat de wifi signaal te ver was. Robot dichter bij de trap gezet en met een beter signaal ook boven de ruimte prima in kaart kunnen brengen. Op de tweede verdieping twee punten gehad waar de stofzuiger vast liep. Dit is prima te verhelpen, ik heb hier no go zones van gemaakt. Dweilfunctie loopt de robot naar mijn idee te vaak vast en lijkt hij meer moeite te hebben met navigeren. Leuke optie, maar denk dat ik toch voornamelijk dit apparaat als stofzuiger zal gaan gebruiken. Als Robotstofzuiger zal ik deze zeker aanraden. Tevens is het fijn dat je een basisstation hebt met afvalemmer. heb de emmer na week gebruik nog niet hoeven te legen. Ik raad het product zeker aan maar zou de handdweil nog niet weg doen.

Pluspunten

• stofzuigt goed
  • voldoende batterij volledige verdieping
  • robot is slim en navigeert bij stofzuigen erg goed

Minpunten

• navigatie bij dweilen vind de robot lastiger

lcmbertens 06-09-2024

een aanrader

Heel erg fijne robotstofzuiger! Dankzij de app kan je heel makkelijk schoonmaakschema's instellen die automatisch uitgevoerd worden. Ook kan hij een flinke oppervlakte aan en heeft geen moeite met kleine drempels. Als er iets aan de hand is (bijvoorbeeld stofbak zit vol, borstel moet schoongemaakt worden) krijg je ene melding via de app, waarin ook duidelijke schoonmaak en onderhoudsinstructies te vinden zijn.
Ook heeft de robot een dweilfunctie waavoor je verschillende intensiteiten en mate van vochtigheid kan stellen.

Pluspunten

• kan groot oppervlak aan
  • bediening met de app

Minpunten

• wat aan de luide kant

Lisa 05-09-2024

Ideale hulp in huis!

Een fantastische hulp in de (dagelijkse) huishouding. Middels een geprogrammeerd programma doet ie dagelijks een rondje door ons huis. De stofzuiger komt ook goed in de hoeken, die door ronde robotstofzuigers altijd overgeslagen worden. Je kunt een reminder instellen voordat de stofzuiger zijn ingestelde schema volgt. Het afvalstation vind ik het meest praktisch van allemaal: niet dagelijks het afval bakje hoeven legen! In de app wordt ook duidelijk weergegeven wanneer je het stofbakje etc moet legen.
Kortom: ik wil nooit meer zonder!

Pluspunten

• Goede instelbare programma’s
  • Automatisch leegstation
  • Vierkante vorm

mattswing 05-09-2024

Enorm blij me deze stofzuiger

Een aantal weken geleden heb ik de X-Plorer Serie 220+ besteld en getest. Ik had er al veel goede recensies over gelezen en ook van familieleden vel over gehoord. Ik stond altijd erg sceptisch tegenover een robotstofzuiger. Ik had er weinig vertrouwen in, maar daar kom ik op terug. De stofzuiger komt werkelijk in alle hoekjes en maakt goed schoon. Ook maakt de stofzuiger weinig geluid. Heerlijk! Doordat de stofzuiger plat en rond is, kun je die ook makkelijk opbergen. Hij neemt heel weinig ruimte in en dat vind ik heel fijn. Ik vind het super fijn dat je de stofzuiger kunt programmeren en je huis kunt laten stofzuigen terwijl je zelf weg bent of iets anders aan het doen bent. Het instellen werkt ook erg eenvoudig. De stofzuiger is erg gebruikersvriendelijk in te stellen. bovendien vind ik het design ook erg mooi. Kortom, ik ben er erg enthousiast over en zou nu al niet meer zonder kunnen. Een aanrader!

Pluspunten

• Maakt alles goed stofvrij
  • Maakt weinig geluid
  • Gebruikersvriendelijk
  • Makkelijk op te bergen

g***********@g******** 05-09-2024

De wens voor mijn huishoudelijke taken, wat een uitkomst blijkt het ook werkelijk te zijn. Eenmaal geïnstalleerd en de app gedownload kan hij (Robbie hebben wij hem genoemd)aan de slag. Hij maakt een plattegrond van de te reinigen ruimte en gaat dan aan de slag. Hij heeft verschillende standen, zowel bij stofzuigen als ook bij het dweilen. De ruimtes kunnen opgedeeld worden als hij maar een bepaald deel hoeft te doen, bijvoorbeeld de keuken een x extra dweilen.
Hij maakt zich absoluut waar, zuigt goed, dweilt prima, maakt niet veel lawaai. Door zijn platte voorkant komt hij goed in de hoeken en bij randen en plinten langs.
Ik zou hem zeker weer kopen indien het nodig zou zijn, kan al niet meer zonder.